למרות שהשמיים נפתחים לאיטם, עדיין מרבית אלו שרוצים כמה ימים של חופשה עושים זאת כאן, בארצנו הקטנטונת.
אתם, אנשי תיירות הפנים, בעלי מסעדות, צימרים ואטרקציות למינהן – זה הזמן שלכם לשדרג את הפעילות שלכם ולבנות אסטרטגיה שיווקית לימים שיבואו אחרי כן, כשהשמיים יפתחו
(:אני מציעה למצוא את הזמן בדיוק עכשיו ולבנות תשתיות ארוכות טווח. כדי לשמר לקוחות, כדי לגרום להם לשוב ולחזור אליכם לצימר, למסעדה או לכל אטרקציה גם בקיץ הבא, כשתהיינה הרבה יותר אפשרויות.נצלו את הזמן הנפלא הזה לאיסוף מידע על הלקוחות שלכם, מיילים, מספרי טלפון לבניית מעין "מועדון לקוחות" אליו תוכלו לפנות בשיווק חוזר.
אותם אנשים היו אצלכם, קיבלו מכם שירות נהדר וירצו ודאי לחזור בהמשך ובעלויות סבירות. לכן, הם הקהל החם שלכם, אלו שיודעים מי אתם, איך זה להתארח אצלכם ועד כמה ניתן ליהנות.