עדכונו של דף הפייסבוק: כתיבת אודות, מתן כתובת לדף, התאמת תמונת נושא, התאמת תמונת פרופיל, עדכון פרטים טכניים רבים הנוגעים לניהולו של הדף.
הגדרת אסטרטגיה שיווקית לתחום הדיגיטל ותכנית קידום ברשת החברתית ממוקדת יעדים: תוך התמקדות בקהלי יעד. אפיון והכנת תכנית ל- 3 חודשי פעילות בכל פעם לאחר ניתוח וקביעת מסרים שיווקיים ויעדים עסקיים.
ניהול שוטף – ייזום, הנעה וקידום דף האוהדים: העלאת 2 פוסטים בשבוע - מקצועיים/ שיווקיים/ אווירתיים ומניעים לאינטראקציה ופעולה, הכוללים: כתיבה שיווקית מקצועית של כל הטקסטים, מענה לפניות, מידע שיווקי, עדכונים שוטפים וכל מה שידרש כדי להפוך את הדף לרלוונטי וזמין למבקשי מידע.
העלאה שוטפת של סרטונים ותמונות, מסרים ועדכונים עתידיים.